“Mensen die lekker vrijen, vechten niet”

“Maar euh… ik zit in een rolstoel en…”

“Alsof ik dat niet zie, gekkie. Maar je kan toch nog wel vrijen? Vrijen is gezond. Mensen die lekker vrijen, vechten niet en mensen die lekker vrijen zijn meer ontspannen en doen minder gekke dingen. De seksuele energie zet zich om in vreugde, maar als de seksuele energie wordt geblokkeerd zet ze zich om in haat, jaloezie, frustratie en verderf. Dus maak je broek los. En geniet van het genieten.”

“Ik kan dus niet vrijen. Ik ben namelijk impo…”.

“Laat me je hand eens zien. Met je vingers is niks mis, Je kan toch wel je vinger in mijn kut stoppen? En volgens mij heb je een tong die het prima doet. Ik ben niet gevallen op je rolstoel, maar ik ben er ook niet op afgeknapt. Ik zie gewoon een leuk mens in je ogen. En ik vind je koppie geil. Kom maar met je hand. Voel maar, de ochtenddauw is groot. Dauwvinger me maar lekker… Zo ja… Zie je wel? Ik zorg wel dat je klaarkomt in dat leuke koppie van je. Een hoogtepunt, een orgasme, kun je namelijk ook puur in je hersenen ervaren… Zo ja…”

www.rolanddanckaert.nl

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

