Huisman

Ik noem mijzelf dan wel huisman – als je geen betaald beroep hebt, dan ben je (voor de maatschappij) automatisch huisman of huisvrouw – maar eigenlijk doe ik dat huishouden tussen de andere bedrijven door. Ik heb zeer veel interesses. Zo zijn er minstens tien inspirerende en informatieve tv-programma’s die ik koste wat kost wil volgen en ik schrijf iedere dag mijn blogs.

Ik ben niet de klassieke huisvrouw of huisman die alle tijd van de wereld heeft of neemt om de was te doen, op te ruimen en te koken en daarna lekker rustig met een boekje onderuit zakt of met de buurman of buurvrouw het nest in duikt of een praatje van een uur of twee maakt bij een kopje thee.

Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor dat verdomde poetsen, strijken, opruimen, tuinieren en afwassen! Ik heb dan ook altijd haast om het huishoudelijk werk af te krijgen om dan de dingen te kunnen doen die ik wil en van mezelf moet doen! Ik verkeer constant in tijdnood. Feitelijk gezien heb ik een hulp in de huishouding nodig, zodat ik me helemaal kan toeleggen op de dingen die ik echt wil en moet doen. U mag zich altijd beschikbaar stellen als vrijwilligster!

http://www.rolanddanckaert.nl

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

