Lekker ordinaire humor

Tijdens onze vakantie was ik mijn flosdraad vergeten. Nu is het zo, dat mijn tanden nog in mijn mond zitten dankzij de tandplak die de zaak een beetje bij elkaar houdt, maar te veel tandplak gaat stinken en dan ruikt je mond alsof je je neus in een pas gebruikt poepgat boort.

Om toch te kunnen flossen, gebruikte ik dan maar de gebruikte string van mijn vriendje. Een string, ja, u weet wel, zo’n flosdraad waarmee je je billen schoon veegt. Na het flossen met de string had ik bruine tanden en dat kleurde mooi bij mijn zon gebrande huid (want we namen iedere dag in Dubai een half uurtje de zonnebank).

Over flossen gesproken. Ik heb vanmorgen geflost (ditmaal wel gewoon met flosdraad), maar ik werd er heel misselijk van. Ik had namelijk net een augurk uit het vuistje gegeten. Ik ben de laatste tijd dol op augurken, misschien ben ik wel zwanger. Ja, ik ben dan wel een man, maar ik heb zoveel vrouwelijke eigenschappen (zo lees ik de Libelle en ben ik dol op schoenen) dat het me niets zou verbazen als ik een baarmoeder en eicelletjes had. Als je gaat flossen, moet je echt eerst je handen wassen, zeker als je uien hebt gesneden of een augurk hebt verorberd met je handen.

Over augurken gesproken. Tijdens diezelfde vakantie was ik de diarreeremmers vergeten, maar ik had heel erge buikloop gekregen doordat ik de fles olijfolie in één teug had leeggedronken (aangezien voor pisang Ambon). Om de diarree te stoppen, heeft mijn vriendje toen maar een augurk in mijn poepgat gestouwd. Maar die augurk floepte naar binnen en drong mijn endeldarm binnen. Een dag later kwam de augurk er bruingebrand uit. Geroosterde augurk, best lekker trouwens!

Over groene drankjes geschreven… ik ben helemaal into the smoothies met sla, avocado en tomaat. Ik noem het de vloeibare Hulk, dat drankje. Ik wil graag wat gezonder gaan leven. Dus tussen twee pakjes sigaretten door neem ik zo’n groenteshotje!

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

