Mijn schrijfsels

Er zijn genoeg schrijfsels die ik ooit op het internet kwakte en die ik nu niet meer (zo) zou schrijven en publiceren. Toch laat ik alles staan wat ik heb vervaardigd, al was het maar om de ontwikkeling te zien van mijzelf, en omdat ik alles vanuit een heel puur gevoel heb ‘vereeuwigd’. Op dat moment voelde het zo of dacht ik er zo over. Uiteindelijk verdwijnt alles toch wel van het net en zal het zijn alsof ik nooit minstens tien jaar lang tweehonderd blogs per jaar maakte, alsof ik nooit heb geschreven, niet heb bestaan als blogger zijnde.

Sommige stukken die ik ooit vervaardigde, zijn nog steeds goed. En waar. En actueel. De artikelen die ik heb gefabriceerd op basis van haast of ongeduld, (blinde) rancune, uit verveling, impulsiviteit, een te grote werkijver en onwetendheid zijn (niet per se van a tot z) het slechtste.

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

