Seks met dieren (2)

Een kermisklant die ik ken, heeft seks met z’n pluche beesten. Tja, je hoort die beestjes echt niet piepen, hoor!

En dan is er nog die Houten Klaas die regelmatig geslachtsverkeer heeft met het hobbelpaard van zijn zoontje… Stiekem natuurlijk, niet als dat kind op dat neukenhouten paard zit. Als de kleine in bed ligt of naar de crash is en als vrouwlief is werken of boven in bed met haar vibrator ligt te piemelen, dan neemt Klaas de gelegenheid te baat om zijn genegenheid voor het hobbelpaard te tonen. Heerlijk vindt Klaas het als dat paard zijn hobbelzak verwent.

Wist je trouwens dat Geert Wilders geregeld seks schijnt te hebben met zijn stokpaardje, de islam? Echt, het is de meest beestachtige vorm van seks met dieren, maar Geertje schijnt er heel gedreven en bedreven in te zijn!

Het zou mij trouwens niets verbazen als die schnabbel-bioloog Midas Dekkers de liefde zou bedrijven met zijn  poezen en katten. Ik vind hem daar echt zo’n type voor. Zelf hou ik het liever bij het neuken met de bedwants. Dat is het gemakkelijkste. Dat kun je gewoon lekker in bed doen. Met een poes is het toch een heel gedoe. Terwijl zo’n dier aan de krabpaal bezig is of in de kattenbak ligt… dat lijkt me niet zo heel handig allemaal.

Hoe ik hier op kom? Nou, gisteren zag ik een reportage over seks met dieren, bij BNN was dat. Trouwens, zo raar is seks met dieren helemaal niet. Heel veel mannen noemen een lekker wijf een lekker kippetje of chickie. En we eten dieren op. Dus waarom zo moeilijk doen over seks met dieren?

Onze buurvrouw houdt erg van tongen en ze doet dat dan ook met de huis-slang en met de Komodevaraan in de kinderkamer.  Het is dan wel niet aan mij besteed, maar wie ben ik om zoiets te veroordelen?! Mijn vrouw en kinderen vinden dat ik op een tapir lijk en ik masturbeer erg graag, dus ik heb iedere dag tien keer seks met een lekker dier!

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

