Seks met dieren

Gisteravond bij BNN een uitzending over mensen die seks hebben met hun hond of paard. Ach ja, als je de teugels eens wil laten vieren, dan is dat misschien niet zo verkeerd…

Als je een beest in bed wil of beestachtig goede seks wil, dan moet je het aanleggen met een poedel of een hengst! Met je poedel kun je het altijd op z’n hondjes doen! Bovendien krijg je dan de seks-met-Gordon-in-zijn-begintijd-ervaring… En sommige vrouwen en mannen kicken nou eenmaal op paardenkrachten!

Het is goed dat daar eens een uitzending over gemaakt is. Je moet het beestje immers bij de naam noemen. Als jij het lekker vindt om je golden retriever te naaien, dan moet je dat niet onder stoelen of banken steken, anders ga je je hondsberoerd voelen! Lekker, een golden shower erbij… Heb ik zeker geen pishekel aan, hoor!

Kijk, ik ben bang voor honden, dus ik zal niet snel de herdershond van de douanier van achteren nemen. Maar ik heb op Schiphol wel eens een vrouw gezien die zich liet nemen door een blinde en zijn geleidehond. Een trio was dat. Of eigenlijk deden ze kwartetten, want de blindenstok deed ook mee. Die stok diende als opzwepend speeltje.

Trouwens, die man bleek later helemaal niet echt blind te zijn, hij had alleen zo’n slaapkapje op dat je in het vliegtuig krijgt om je ogen af te schermen als je wil slapen. Die had hij opgezet en omdat hij toen niets meer kon zien, had hij even een stok en hond geleend van een vrouw die echt blind was.

Die vrouw was blind geworden, omdat ze het helemaal niet meer zag zitten met haar man die bij haar was. Liefde maakt blind, zeggen ze, maar haat kan ook blind maken. Letterlijk! Die vrouw is trouwens ingestapt in een vliegtuig naar Koala Lumpur, terwijl ze eigenlijk een reis zou maken naar Stockholm, vanwege haar gelijknamige syndroom. In Maleisië heeft ze drie weken lang in winterkleren rondgelopen bij 42 graden Celsius, in de schaduw.

Ik ken overigens een amazone die een lesbische verhouding heeft met haar merrie. Met haar nachtmerrie om precies te zijn. Iedere nacht heeft ze een enge droom waarin ze seks heeft met een monster. Het zal wel om zelfbevrediging gaan, want zij ziet eruit als een monster. Ze werkt in een gevangenis en ze is zelfs een keer afgewezen door een zedendelinquent die al tien jaar geen seks meer had kunnen hebben, zo lelijk is ze! Waarschijnlijk is ze in de cellen te werk gesteld om de seksbehoefte van de mannelijke gevangenen af te remmen, zodat ze niet hun hele cel telkens onderspuiten. Want dat is echt een probleem, heb ik me laten vertellen. Er wordt nergens zo veel en vaak gerukt als in de gevangenis. Sommige cellen zouden spermazwembaden zijn geworden.

Over sperma gesproken. Paaredensperma en stierensperma schijnen heel erg voedzaam te zijn. Dus als je gezond wil zijn, dan moet je een hengst pijpen, of een stier. Ik ken een kuuroord waar dat een van de remedies is. Seks met een stier, daar word je wel hoorndol van, dat kan ik je vertellen. Zodra je je kontgaatje laat zien met al dat bloed van dat harde wc-papier, dat werkt als een rode lap op zo’n stier. Die gaat dan meteen beestachtig tekeer. Niks voor mij, hoor, seks met een stier. Lijkt me stierlijk vervelend. Ik heb eens seks gehad met Mark Rutte, maar dat was nog erger, want ik moest van hem de hele tijd mijn eigen broek ophouden in bed… Daar zakte me de broek van af…

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

