Honden bijten zich in mij vast

Honden reageren altijd heel agressief op mij, ik weet niet waarom. Dan ligt ergens een hond te slapen, maar zodra ik in de buurt ben, wordt dat beest wakker en begint het naar mij in plaats van naar adem te happen. Mijn sprintbenen en sprinttechniek heb ik daaraan te danken…

Echt, dan staat een hond heel rustig aan de lijn bij het baasje en dan lopen er honderden andere honden en mensen langs en het moordwapen op vier poten reageert totaal niet, maar als ik dan langs loop, dan wordt zo’n poedel, teckel of welk ras dan ook ontzettend agressief. Op de een of andere manier haal ik het slechtste en ergste in honden naar boven. Als geen ander weet ik waar de term hondsbrutaal vandaan komt…

Of dan loop ik in een woonwijk en is er zo’n man of vrouw met zo’n stoep-/berm-poeper en dat beest draait zich dan helemaal naar mij om en blijft maar kijken, lang voordat het baasje mij heeft gezien. Zelfs honden in auto’s blijven me aan- en nastaren! Als geen ander weet ik waar de term hondsberoerd vandaan komt, want dat gevoel geven honden me steevast!

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

