Snoeihard blogcabaret

Humberto Tan, lieve mensen, haat ik van nature, instinctief en uit de grond van mijn hart. Ik weet dat het niet mag, maar mijn haat is vooral gebaseerd op hoe gladjes hij eruit ziet en op hoe hij praat, zo overdreven articulerend. Ik vind hem een Muppet, het uit Afrika geadopteerde broertje van Tommie uit Sesamstraat. Tan is één groot menselijk glijmiddel, ik weet dan ook zeker dat hij heel soepeltjes bij een vrouw naar binnen glijdt die een kuisheidsgordel draagt, zo smooth is hij… Volgens mij is Tan verwekt door Nivea en Oil of Olaz! Die man is qua huid gladder dan een baby! Kreukloos, rimpelloos. Echt, ik kan hem niet uitstaan. Ik heb al eens de Koekkoeks-clan getipt, zo groot is mijn afkeer! Ik haat de Koekkoeks-clan, kun je nagaan!

Hij is niet de enige BN-er die ik afschuwelijk vind, hoor. Mart Smeets, Matthijs van Nieuwkerk, Marc-Marie Huijbregts, Hugo Borst, Jack van Gelder, Nico Dijkshoorn, Wilfred Genee, Johan Derksen, Gertjan Verbeek, Chris Zegers, Marco Borsato, maar ook politici als Zalm, Kamp, Rutte en Wilders zou ik – als Hitler nog leefde en aan de macht was – als eerste bij hem aangeven of tippen. Moet je nagaan, ik haat Hitler en zijn ideologie!

Er zijn tevens vrouwen die ik instinctmatig haat. Dat zijn dan vooral wijven die grappig proberen te doen, zoals Tineke Schouten, Claudia de Breij en Martine Bijl… Ik ben blij dat laatstgenoemde even van de buis is vanwege een ziekte…  Tja, puur eigenbelang. Het is natuurlijk heel zielig voor haar dat ze die hersenbloeding heeft gekregen, maar het kwam mij goed uit, want die Bijl heeft er haar hele loopbaan niets van gebakken, vind ik.

Ik haat wijven met humor, of die denken dat ze leuk zijn. Ik heb nog nooit om een grap van een vrouw moeten lachen. Daarom had ik vroeger zo’n gruwelijke hekel aan Lucille Ball, een van de eerste comédiennes. Een vrouw met humor vind ik afstotelijk, ronduit onaantrekkelijk. Vrouwen moeten charmant om onze grappen lachen, accepteren dat ze niet grappig zijn en dat een vrouw die gek doet geen gezicht is.

Vrouwen moeten gewoon lekker vrouwelijk en zacht wezen. Ze zijn goed bedeeld met hun borsten, laat hen daar het accent op leggen, mee leuren en trots op zijn!

Nu kun  je je afvragen waarom ik die mensen van top tot teen verschrikkelijk vind. Misschien doen ze me allemaal een beetje aan mezelf denken. Ja, ook die vrouwen met humor, want ik ben natuurlijk meer wijf dan man en ook ik heb geen echte, leuke humor. Ik kan goed over emoties en gevoelens lullen en schrijven, maar als ik grappig probeer te doen, dan sla ik de plank volledig mis. Bovendien, als ik in de spiegel kijk, dan verwens ik mezelf enorm. Dan betreur ik het dat ik geen zelfmoordterrorist ben! Moet u nagaan, ik haat zelfmoordterroristen!

Kom kom, niet zo geschokt reageren. Niet zo politiek correct doen! U moet toegeven dat ook u soms om heel ordinaire redenen een bloedhekel heeft aan mensen en dat u daar met de beste wil van de wereld niets aan kunt veranderen. Je vindt iemand leuk of iemand gruwelijk, dat is puur instinct. Het is wat menselijke relaties aangaat gewoonweg komkommer en kwijl: we staan elkaar allemaal verschrikkelijk naar het leven, kijk maar op de sociale media: een en al bekvechten!

Natuurlijk zijn er ook mensen die ik echt bewonder. Zo’n Herman van Veen, die kan echt iets, die heeft ontzettend veel talent. Maar een tv-programma en zelfs je eigen talkshow presenteren, dat stelt eigenlijk helemaal niets voor. Die presentatoren verdienen eigenlijk niet meer te vangen dan een straatveger. Ze zouden die straatveger eens naar het Mediapark in Hilversum moeten sturen. De bezem erdoorheen! Opgeruimd staat netjes.

http://www.blogger.nl/rolanddanckaert

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

