De rookster

Je hebt van die kleine genoegens van grote importantie. ’s Morgens, na het ontbijtje, even in de rode luierstoel zitten en naar de hemel kijken, is zo’n genoegen. Vanmorgen was de lucht heel helder en wanneer de ochtend zich uitrekt en bij het gapen haar rode amandelen laat zien, dan is dat iedere keer weer mooi. Volgens mij is ook nog steeds de planeet Venus heel helder te zien. Ik ben geen astronoom of astroloog, maar over de heuvel van de horizon meende ik Venus te zien.

In de auto nog zo’n klein, maar groots genoegen. Muziek. ‘Ordinary Love’ van U2 was vanmorgen mijn beste elixer. Alsof je een muzikale smoothie neemt, vitamine M. van Muziek.

Op het station pikte ik een gratis Metro mee. Er staan vaak mooie (lezers)columns in. Mensen kijken, nog zo’n heerlijk genoegen. Ze zijn er in alle soorten en maten. Een dierentuin is saai vergeleken bij een ‘mensentuin’.

Naast me stond een mooie, jonge negerin. Lange benen, het lange haar in een vriendelijke (in plaats van strenge) knot. Ze stond gebiologeerd te roken. Een sigaret als ontbijt. Die witte sigaret stak yin yang-achtig af tegen haar melk-chocopasta-kleurige huid. Zeker weten dat ze ook altijd een sigaret neemt als toetje. Lekkere vrouw met vieze gewoonte.

Maar we zijn allemaal slaven, niet alleen van tabakswaren, koffie, chocolade en/of geld. We zijn allemaal dienaren van de maatschappij. Je mag er niet zijn voor jezelf, je dient de maatschappij te gehoorzamen en te dienen, je zult in dat malletje moeten passen en moeten leveren. Het draait om werken, geld verdienen, geld uitgeven en belastingen betalen. Daar word je al van jongs af aan voor klaargestoomd. De maatschappij is als een rijstkoker, en wij zijn allemaal afzonderlijke rijstkorrels die aan elkaar kleven en worden opgediend aan Vadertje Staat.

Ik ben een heel slecht mens, een seksist. Als ik buitenlandse vrouwen zie, dan word ik extra geil en dan denk ik dat ze heel geil en gewillig zijn. Dat het makkelijk is om seks van en met ze te krijgen, omdat vrijwel alle andere vrouwen dan Nederlandse vrouwen veel makkelijker lijken als het om seks gaat. Misschien niet om de juiste reden (aantrekkingskracht, liefde, oprechte geilheid) en wellicht vaak vanwege economisch escapisme, maar toch. Een man wil gewoon makkelijk aan seks kunnen komen van lekkere vrouwen. Het is ook waarom veel mannen naar de hoeren gaan: ze krijgen makkelijk seks en op een manier die ze wensen, meestal van een vrouw die jonger, meer sexy en mooier is dan hun eigen vriendin of vrouw. Ikzelf heb er geen geld voor, ben bang voor geslachtsziekten (voor mijzelf en mijn vrouw) en heb niets met liefdeloze, professionele seks. En op de eerste plaats wil ik mijn vrouw trouw zijn, want ze is het beste wat me ooit is overkomen. Iets beters bestaat er niet.

Ik weet heus wel dat de meerderheid van de Afrikaanse, Aziatische, Latijns-Amerikaanse, Antilliaanse en Oost-Europese vrouwen niet makkelijker is met seks dan West-, Noord- en Zuid-Europese, Amerikaanse, Canadese en Australische en Nieuw-Zeelandse kutjes, maar als een vrouw heel makkelijk is met seks, dan is het vaak een buitenlandse, en meestal met een donkere huid. Je kan me erom veroordelen en haten, maar het is gewoon waar. Nogmaals, waarschijnlijk vanwege economische motieven…

De negerin op het station had geen oog voor mannen, alleen maar voor haar sigaret die ze haastig, autistisch en geconcentreerd oprookte, omdat ze de trein naar de universiteit moest halen. Ze was al weg toen ik haar rook nog rook. Nog nooit rook rook zo lekker… Naar een mooie meid die hoog op haar benen staat en met gracieuze vingers haar kankerverwekker vasthoudt en tussen haar zwoele lippen opzuigt… Was ze maar zo verslaafd aan en gulzig met mij…

Ja, ik ben gelukkig getrouwd en loyaal aan mijn vrouw, maar ik heb ook nog zo mijn stoute fantasieën, gevoelens en verlangens en die hebben niet altijd betrekking op mijn eigen partner. Mag dat? Ja, dat mag…

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

