Scheiding vanwege te weinig alcohol

Mijn vrouw wil van me scheiden. Ze vindt dat ik te weinig drink. Ze vindt het niet gezellig dat ze die tweeëntwintig flessen wijn bij het eten in haar eentje moet leegdrinken…

Zo is een vriend van me gescheiden van zijn vrouw, omdat ze werkte. Hij had geen uitkering, zij verdiende de kost. Maar hij vond het niet gezellig dat ze daardoor overdag nooit thuis was…

Een achterneef van me heeft een punt achter zijn huwelijk gezet, omdat zijn man niet verslaafd was aan de coke…

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

