Mensen die me niks zeggen

Ik vind mensen alleen interessant als ze me iets te bieden hebben: schoonheid, vriendelijkheid, erotiek, seks, intimiteit, warmte, wijsheid, humor, geld, carrièrekansen, hulp en/of begrip.

Mannen hebben op mij sowieso een streepje achter, omdat ik ze meestal lichamelijk en daardoor ook geestelijk totaal niet aantrekkelijk en interessant vind. Uitzonderingen daargelaten. Redelijk mooie jongens die heel lief en zachtaardig zijn maar niet te verwijfd, kan ik heel aantrekkelijk vinden, mits ze niet te ijdel zijn.

Lelijke of te mannelijke of juist té vrouwelijke vrouwen vind ik in eerste aanleg ronduit afstotelijk en dan ook volkomen oninteressant, maar dat kunnen ze compenseren met een heel aardig en empathisch karakter en met wijsheid. Van grappige vrouwen hou ik niet. Ik haat vrouwen die grappig doen. Gelukkig zijn ze heel dun gezaaid. Mannen die steeds maar weer grappig uit de hoek willen komen, vind ik ook heel erg vervelend en vermoeiend, vooral als ze om hun eigen grapjes lachen of je steeds verwachtingsvol aankijken of je ook buldert van het lachen om hun humor. Mensen die alleen maar blijven klagen, moeten dood, onmiddellijk. Op de brandstapel ermee. Vooral als hun leed allemaal wel meevalt.

Veel mensen vind ik afstotelijk, zowel lichamelijk als geestelijk. Als iemand al een beetje racistisch, chauvinistisch of nationalistisch is, dan haak ik al voorgoed af. En al helemaal als iemand materialistisch, hypocriet, preuts, heel gelovig, narcistisch, heel rechts, egoïstisch, egocentrisch en/of oppervlakkig is. Tenzij ze heel erg geil en lichamelijk aantrekkelijk is. Dan zie ik alles eventjes door de vingers, een orgasme lang. Ik heb trouwens een hekel aan heel mooie vrouwen. Modellen  en zo. Totaal onaantrekkelijk. En al zeker als ze onder de make-up zitten. Een dikke vrouw die lekker in haar vel zit, lekker naturel is, open en vrij is en lief is, vind ik veel en veel en veel aantrekkelijker dan zo’n volmaakt poppetje, al is dat poppetje nog zo lief.

Tja, de waarheid is vaak stuitend en lelijk. En raar. Niet zoals het zogenaamd hoort of zoals je hoopt, droomt of verwacht. Leer er maar mee leven en aan wennen.

Als je snel geschokt bent door zulke teksten, doe dan je ogen maar weer stijf dicht.

Ik mag dit allemaal vinden. Iedereen vindt iets van elkaar en ook van mij (positief en/of negatief) en het is lang niet allemaal even redelijk of zoals het zou moeten volgens de volmaakte, objectieve en gedroomde visie en houding. We zijn allemaal maar mensen, spelingen van de onvolmaaktheid.

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

