Dit is de titel

Hoi, lieve lezers. Ik zat vanmorgen ergens buiten te poepen onderaan het bordje met de tekst ‘Hier geen hondenpoep’ toen een agent me aansprak die me een veeg uit de poepenpan gaf.

Ik vroeg aan de politieman – of was het een vrouw? Het zal niet het eerste manwijf zijn dat ik per ongeluk voor man aanzag – of hij niet zag dat ik geen hond was en dat mijn stront geen hondenpoep kon zijn: “Ruik maar, kijk maar!” Ik had de flik het liefst met zijn snufferd in mijn vers gedraaide drol gedrukt, maar in plaats daarvan gaf ik hem een knietje tussen zijn benen waarna zijn teelballen samen met zijn oogballen in zijn oogkassen zaten, hetgeen een erg koddig gezicht was. Hij huilde sperma, die gast!

Ik ben een brave borst, maar altijd als ik oom agent zie, krijg ik de niet te onderdrukken neiging om een misdaad tegen de menselijkheid te begaan en wel tegen de figuren in uniform. Ze stuiten me tegen die brave borst en lokken het gewoon uit, met hun dure, flitsende camera’s! Ik heb de rest van mijn grote boodschap in zijn pet gedaan en die pet met inhoud over zijn oren getrokken. Die oren moet hij morgenvroeg laten uitspuiten.

Ik hou ervan om de bouten te haten! Ik krijg er een nachtenlange stijve van. Vannacht nog had ik een natte droom waarin ik een politiebusje vol met cops te water liet en als de Titanic naar de bodem van de Maas zag zakken… Heerlijk! Ik schreeuwde in die droom onder het wateroppervlakte naar die acht dienstkloppers: “Pak me dan als je me pakken kan!” Maar de pakkans was nul voor ze. Stelletje wannabe soldaten! Stelletje marshmallows op een satéprikker!

Trouwens, na mij liet een olifanten-dompteur – die geen werk meer kan vinden in het circus – zijn beesten bij dat bordje ‘Verboden voor hondenpoep’ kakken. En daar zei die agent dan weer niks van. Had ook niets uitgemaakt, want die dieren hebben toch een olifantenhuid…

Doet me allemaal denken aan die keer dat ik een vriendin van me betrapte, terwijl zij omgekeerd op de pot zat te schijten.

De lesbische vrouw op wier hoofd ze haar grote boodschap deed, vond het gelukkig lekker om zich te kakken te laten zetten. Ja, je hebt mensen die geil worden van poepseks. Filemon Wesselink schijnt zijn neus er niet voor op te halen!

Ik ken een terrorist die klaarkomt als hij een stinkbom-gordel (of was het een stinkend gordeldier?) tot ontploffing laat komen! “Ik zal die christenen eens een poepie laten ruiken!”

Ik vroeg aan die vriendin waarom ze met haar gezicht naar de muur zat te schijten op die pot en toen antwoordde ze dat ze bij voorkeur op z’n hondjes poept…

Vanmorgen hoorde ik een vrouw op de radio zeggen, dat ze zich kan voorstellen wat de vluchteling-kinderen in de winter moeten doorstaan, omdat ze zelf moeder is. Wat een onzin, omdat ze zelf moeder is! Ik ben geen moeder en ik kan me ook voorstellen wat die arme vluchtelingetjes moeten doorstaan. Mij gaat dat ook aan het hart, hoor! Al verdenk ik sommige van die kinderen ervan, dat ze puur zijn gevlucht om te spijbelen en niet meer naar school te hoeven.

Als kind droomde ik er altijd van dat de Derde Wereldoorlog uitbrak en we niet meer naar school zouden hoeven. Ik heb zelfs nog aan de Duitse Minister van Defensie per brief gevraagd of hij niet mijn school plat wou bombarderen. Ik was nog maar een kind en wanhopig, en ik dacht dat Duitsers van bombarderen hielden, temeer ik had geschreven dat er tien Joodse jongens in mijn klas zaten. Dat was niet zo, maar ik moest toch iets om die minister lekker te maken!

Echt, ik leef heel erg met die vluchteling-kinderen mee. Je zult maar van die laffe ouders hebben die om niets vluchten en huis en haard achterlaten, alleen maar om in ons land een uitkering aan te vragen en onze mooie dochters te verkrachten!

Vandaag hoorde ik trouwens dat de artsen in Nederland heel veel fouten maken bij het uitschrijven van het recept. Klopt. Ik heb eens mijn medisch dossier opgevraagd en dat barstte van de tikfouten! De meeste artsen zijn met hun hoofd ergens anders en niet bij hun werk. Waarschijnlijk zitten ze met hun hoofd bij hun handicap op de golfbaan!

Maak er een leuke dag van. En als je een kutdag hebt, vinger deze maandag dan maar eens lekker!

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

 

 

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

