Tadaa!

John Lennon, Yoko Ono, Sean Lennon en Julian Lennon voelen als familie van me, al is ons bloed niet aan elkaar verwant en heb ik ze nooit aangeraakt en zij mij niet. Toch voelt het zo!

Ze blijven me inspireren. Ik raak door hen niet uitgespireerd! Voortaan noem ik mijzelf Roland Ono Lennon Danckaert. Ik heb mijn baard laten staan en voel me nu bevrijd: freeasabeard!

Angela vindt het vervelend dat ze op haar werk de enige is die iets kan. Zelfs de koffiekan kan de koffie niet warm houden! Ze is secretaresse en accuratesse, maar Angela’s baas kan niet dicteren, de kantinedames kunnen geen koffie zetten (ze weten niet hoe het nieuwe koffiezetapparaat werkt en niemand heeft tijd om het hen uit te leggen), de vergaderingen lopen altijd heel erg uit en haar kladblokken zijn te klein om alle notities te kunnen maken waardoor ze de rest van de notities op haar buik moet schrijven (letterlijk) en haar dyslectische collega-secretaresse vraagt iedere dag hoe je de naam van het bedrijf (Jan de Man) ook alweer spelt (ze maakt er steeds Man de Jan van!) en of het aan elkaar of los van elkaar geschreven moet worden. De poetsvrouw maakt alles vuil en de papierversnipperaar kan geen papieren zakdoekjes verwerken (en Angela moet wel papieren zakdoekjes gebruiken, want ze is allergisch voor stof!). Angela’s man is verkeersagent, maar heeft door een trauma steeds de neiging om door rood licht te rijden…

Iedereen mankeert wel wat, is het niet dit dan wel dat. Zelfs als je gezond en normaal lijkt, is dat niet het geval. Het lijkt heel wat, maar het is niet veel, en dat geldt voor ieder individu.

Bij het datum prikken om met mijn voormalige speedboot-instructeur een vorkje te gaan prikken, heb ik mijn vork verstuikt! Daardoor kan ik geen vorkje met hem gaan prikken. Trouwens, ik heb nooit les van hem gehad, omdat hij na een aanvaring met zijn baas van de speedbootinstructieschool op non-actief werd gezet. Had er ook mee te maken dat er speed in zijn boot was gevonden… Later ben ik wel roeibootles gaan volgen bij een stuurman aan wal. Die wist het allemaal het beste hoe je moet roeien met riemen die je niet hebt… Ik heb alleen bretels, maar daarmee is het lastig roeien…

Mijn auto startte vanmorgen niet, doordat ik de autosleutels kwijt was! De ANWB gebeld maar die hielpen niet eens mee zoeken! Uiteindelijk bleken de sleutels nog in het contactslot te zitten…

Ik ben met redelijk goede zin opgestaan vanmorgen, doordat ik weet dat ik vanavond weer lekker kan gaan slapen. Ik onthoud nooit wat mijn goede en slechte been is, omdat ik tweebenig ben, maar om te voorkomen dat ik met het verkeerde been uit bed stap, gebruik ik beide benen, dan kan het altijd alleen maar meevallen. Misschien is het verstandiger om niet meer in een bed te slapen… Ik heb overwogen beide benen te laten amputeren om dit probleem voor eens en voor altijd op te lossen.

Mijn dag, deze zaadhurdag, kan niet meer stuk, want ik ben sinds gisteren al helemaal kapot. Gisteren heb ik teveel aan vandaag gedacht, waardoor ik opgebrand raakte. Ik zou in het NU moeten leven, maar NU ben ik dus ziek. Ik leef daardoor liever in een tijd dat ik niet ziek was of wordt. In de prehistorie was er niets met me aan de hand en in 3030 zal het ook niet slecht met me kunnen gaan! Ik loop tegenwoordig dus afwisselend in een spacepak en in een dierenvel rond.

Jeffrey wilde stoppen met roken. Dat is hem ook gelukt. Hij rookt geen shag meer, maar pijp oftewel de as-saxofoon.

Ik vraag me altijd af hoe het komt (ja ik kom, ik kom, ik kom!) dat mensen die stoppen met roken dikker worden. Een sigaar of sigaret is toch geen afslankmiddel? Toegegeven, er zitten weinig calorieën in tabak! Maar waarom zou je gaan eten als je niet meer rookt? Roken heeft toch niets met eten te maken?! Je eet de sigaretten toch niet op? Als je zo nodig iets in je mond moet stoppen, stop dan iets in je mond waar je niet van groeit, zoals mijn penis of tepel! Het enige wat dan groeit, is wat er dan in je mond zit! No problems only solutions, zoals John zong… En ik ben een wannabe John Lennon. Maar ja, er is er natuurlijk maar één van en die is dood, al leeft hij voort in zijn muziek. Ik moet mijn leven na de dood ook nog veilig stellen, daarom ga ik vandaag een plaat maken…

De vissoep van Unoks wordt zeer hoog gewaardeerd. Er zit geen vissmaak aan, namelijk. Ik trof vandaag een hengel aan in het blik, mét haak! Ik wist meteen dat er iets niet in de haak was! Heb meteen een klacht ingediend bij Unoks. Ze zeiden dat die hengel er opzettelijk bij zit, omdat je de vis zelf moet vangen en eenmaal gevangen in de bouillon in het blik moet doen. Trouwens, vorig jaar vroeg mijn buurvrouw of ik nog een blik Unoks voor haar te leen had en het even over de schutting wilde gooien. Dat blik bleek te kunnen doden. De soep was over de datum en ze had er al eentje geprikt…

Iglo schijnt trouwens naast de vissticks nu ook plasticks op de markt te brengen. Iglo speelt handig in op die plastic soep in zee. Daardoor smaakt de meeste vis tegenwoordig naar PET-flesjes, oude creditcards en Albert Heijn-tassen…

Bij de parenclub hebben we allemaal een lidmaatschapskaart met daarop een foto van ons lid. Prima identificatiemiddel. Ze herkennen me daar direct aan mijn pik! Ik sta er trouwens redelijk hoog in de pikorde door de maat van mijn lid! De maat van mijn lid is 30 centimeter in slappe toestand, namelijk de clitoris van mijn vrouw…

Daaag lieve mensen! Niet te veel zeuren, daar word je een kous van en dan rijden ze je van de sokken of je wordt gestopt! Je wilt toch niet dat je er geen gat meer in ziet en je wilt toch door?!

http://www.rolanddanckaert.bloggertje.nl

http://www.bloggers.nl/rolanddanckaert

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

