Handen af van onze vrouwen!

Keulen. Protesten. “Handen af van ONZE vrouwen!”

Onze vrouwen? Ik heb er maar één, hoor! Polygamie mag niet hier, anders had ik me allang in Seksbierense harems ondergedompeld!

Die Nederlandse trutten die op de PVV stemmen, dat zijn echt niet mijn vrouwen, knoop dat goed in je onderbroek! Niet dat ik zeg dat ze PVV-vrouwen moeten aanranden (wie wil dat nou?), maar het zijn niet mijn vrouwen! Ik wil zelfs niets met ze te maken hebben, niet eens als ze in zijn voor een blowjob. Een happy end in de mond van een PVV-ster is niet bevredigend!

“Handen AAN ANDERMANS/ANDERE vrouwen?”

Waarom dat voortdurende onderscheid maken tussen moslims/asielzoekers/vluchtelingen/buitenlanders en WIJ? Er is helemaal geen ONS, WIJ of ONZE! We zijn zelf zo verdeeld als de pest! Ik ben voor Ajax en iedere voetbalklungel in ons land die niet voor Ajax is, haat me omdat ik 020 op mijn hart heb laten tatoeëren! Zo verdeeld zijn we,  over allerlei mogelijke thema’s!

Wat nou ONZE vrouwen? Pleur toch op, stelletje minkukels!

Hoeveel blanke heteroseksuele en homoseksuele pedofielen zitten er wel niet in Azië, en hier? Hoeveel Nederlandse mannen plegen wel niet seksueel geweld? Oh, is het minder erg, omdat het ONZE jongens zijn en een ander soort vrouwen/slachtoffers?!

Stelletje achterlijke, hypocriete, bekrompen, gemankeerde, hamburgermetkroketbroodjesvretende prutsers dat jullie allemaal zijn, met jullie tweedehands meningen, ondoordachte analyses en jullie IQ-loze opinies!

Weet je wat pas erg is? Dat Dayfit Blowy, de vertolker van Mayor Bomb en Yesterday, dood is! Hij was een gerespecteerd lid van The Beatles!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

