IS in parenclubs

Heeft u het ook gelezen? Terroristen van de Issalamische Staat hebben het nu gemunt op mensen (inclusief hun schaamluizen) in Franse parenclubs. Misschien door handgranaatappelsap te schenken aan de in lingerie gehulde wippertjes? Waar zijn de tijden van de hoepeloprok gebleven?

Ja, ik begrijp die Mekkado’s met hun kabouterbaarden wel: ze zijn dol op maagden en houden niet van dames met een gescheurd maagdenvlies. Dat is de reden waarom heel veel islamitische meisjes voor het huwelijk alleen maar pijpen en zich anaal laten nemen. Dan hebben ze seks, maar blijven ze wel gewoon nog maagd, officieel. Als tijdens de huwelijksnacht het bloed maar vloeit, dan is het goed. Moslims zijn dol op bloed, vooral fundamentalistische moslims. Het lijken net Japanners!

Hoe dan ook, ik moet nu ook op mijn tellen gaan passen, want ik vertoef hartslagmatig in Franse parenclubs. Waar anders kun je zo lekker aan je French kissing-trekken komen en aan een menage à trois? De Fransen weten van wanten! Gisteren nog was ik in een parenclub in Lille. Er werd volop gepaard, vandaar dat het parenclubs heten. Al dat paren ging gepaard met heel veel geil plezier. We hadden de tijd van ons neuken. Die ene vrouw die er was, genoot evenzeer, want ze werd genomen door de honderdtwintig aanwezige mannen, tegelijkertijd. Ze vond het aantal een beetje schamel, maar het kon er wat haar betreft mee door. Ik weet nog niet hoe ze het deed: 40 pikken tegelijk in haar kut, 40 pikken tegelijk in haar mond en 40 in haar reet, en dat allemaal op hetzelfde moment! Ze stond gewoon heel erg open voor goede groepsseks, denk ik! Het verbroedert wel, moet ik zeggen, zo met z’n allen in een kont of mond, terwijl het sperma wordt gemixt. Het spijt me dat ik het niet vulgairder kan brengen, maar ik ben nou eenmaal heel fatsoenlijk en behoorlijk opgevoed.

Maar de andere gasten en ik waren door de berichten over de geplande aanslagen van de bebaarde bomgordeldieren natuurlijk wel een beetje op onze roede. Zouden die moslims last hebben van bomgordelroos? Dat vroeg ik me ineens spontaan af.

Ik heb trouwens helemaal niets tegen moslims, de koran of de islam, maar wel als ze gelovig zijn. Maar dit terzijde. Christenen die geloven, kan ik evenmin uitstaan. Christenen die net als ik atheïstische humanist zijn, die kan ik natuurlijk heel erg waarderen. Ik zou ze liefst allemaal willen neuken! In een parenclub, met lekker veel toeschouwers. Hoe meer ogen in je rug tijdens het naaien, hoe liever ik door het oog van de naald kruip!

De parenclub in Lille werd bewaakt door een IS-strijder die we hadden omgekocht. In natura welteverstaan. Na afloop van de avond mocht hij alle mannen pijpen en zichzelf daarna ook nog opblazen.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

