Ik ben de ingezondenbrievenschrijver

Mensen die me niet persoonlijk kennen, zouden me kunnen kennen van de vele ingezonden brieven die ik reeds heb geschreven en nog schrijf. Met het schrijven van reacties op artikelen in tijdschriften en kranten ben ik begonnen toen ik een jaar of achttien was. Tussendoor ben ik vijftien jaar freelance journalist geweest, maar nu ben ik Рmet name door gezondheidsredenen en gebrek aan carrièrekansen Рweer alleen maar ingezondenbrievenschrijver en blogger, al sta ik voor freelance schrijfopdrachten altijd open. De journalistiek, dat is werk voor me, blogs en ingezonden brieven fabriceren, dat is een hobby. Ik vind de hobby veel leuker dan het werk. Vanwege de vrijheid, zelfstandigheid en de losbandigheid. Ik gedij het beste in en bij volledige vrijheid en onafhankelijkheid.

De uitzonderlijk goede brieven die ik in de loop van meer dan dertig jaar heb geschreven – in het begin vooral voor het tijdschrift ‘Voetbal International’ (waar ik nog als vaste medewerker enigszins actief ben geweest) – heb ik verzameld in mijn knipselmap. U kunt ze (terug)lezen op ingezonden brieven gemist.nl, ha ha!

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

