Bourgondiër

Ik ben een gulzige genieter

Doe voor mij van al het lekkers

maar een paar duizend kilo en liter!

Bevoorraad ermee miljoenen dubbeldekkers!

Gezelligheid, zon, seks en chocolade…

Voorzitter ben ik van de veelvraatbrigade!

Voor mij is veel altijd te weinig

Van ‘niet genoeg’ word ik ontzettend chagrijnig

Helaas is mijn lot minder dan ik Bourgondisch

Eerder Spartaans dan Belgisch!

Maar we doen ons best om ’t beste ervan te maken

Wat dat aangaat zullen we nimmer verzaken!

Want ik ben en blijf een ongeduldige gulzigaard

Slagroom doe ik zelfs op de groentetaart!

Het liefst heb ik het lekker veel en vet

Je kan me altijd wakker maken voor gore sekspret!

Misschien vind je me een beetje ordinair en vulgair

Maar genieten vind ik nou eenmaal elementair

Daarbij kan ik simpelweg geen maat houden

Ik ben als de buien in de tropische regenwouden!

Als ik niet geniet, dan ben ik niet te genieten

Daarom heb ik ook zo’n hekel aan spuuglelijke grieten!

Als het fijn, mooi en lekker is, dan ben ik in m’n element (en dat verwent!)

Iedere Bourgondische schoonheid lok ik uit haar knusse tent!

© Roland Danckaert

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

