Douwe Bob

Wat heb ik genoten van Douwe Bob!

Het Eurovisie Songfestival zette hij op z’n kop

Hij bracht country & Best Western Hotels in een ‘notendop’

en verdient daarvoor een schouderklop!

Ze stonden zelfs te springen van trots in Vlodrop!

Onze Bob is een Willie Nelson in de dop!

‘Slow Down’ draai ik werkelijk non-stop

Razendsnel bestormt het nummer de top

Als hij ooit op Pinkpop komt, dan genieten de muziekfans volop

Hij moet alleen weg blijven uit de tattooshop

Straks graveert hij op z’n gezicht nog een olifantenkop

(en dan krijgt hij onvermijdelijk een printkop!)

Toch zou hij het goed doen als model voor een sekspop

Misschien tik ik er dan een bij Christine le duc op de kop!

Dat ik dan m’n stijve lul in z’n lekkere, geile bekkie prop!

Een zee van liefde straalt hij uit, deze zee-Rob!

Wat rijmt er nog meer op Bob? Ik kom er niet op!

Het is toch al duidelijk dat ik m’n bewondering niet opkrop!

© Roland Danckaert

 

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

