Volle maan

Het is weer volle maan. Deze levert geen half werk!

De volle maan versterkt de energie die op dat moment dominant in je aanwezig is of opwelt. Misschien ben je daardoor extra agressief, geil, onrustig, romantisch of actief.

Let wel: niet alleen ’s nachts – wanneer de volle maan zichtbaar is – doet de maan-energie haar werk, ook overdag!

Meestal slaap ik bij volle maan niet alleen minder goed, maar ben ik overdag actiever, soms zelfs overdreven actief. Ik kan dan moeilijker mijn innerlijke rust vinden en rustmomenten inlassen.

Ik ben geen wetenschapper wat dit aangaat, maar wel ervaringsdeskundige. Wie goed oplet en bewust in het leven staat, kan van de alledaagse praktijk heel veel leren en zodoende wijzer en geleerder worden, al wordt die geleerdheid door academici niet erkend. Maar dat maakt de slimheid of kennis er niet minder om.

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Volle maan

  1. een nacht met volle maan en een wolvin die, kop omhoog , staat te ‘huilen’. Een zeer indringend geluid .. “ik ben hier, waar ben jij?”

Geef een reactie

