Daar lopen de hoertjes

In onze omgeving bevindt zich een tamelijk luxe saunaclub waar klanten – vaak (Nederlandse, Duitse en Belgische) mannen rijdend in bedrijfswagens, leasebakken of gezinsauto’s met kinderstoeltjes op de achterzitting – tegen extra betaling seks kunnen hebben/lichamelijk intiem kunnen zijn met een van de vele (Oost-Europese) dames. Eigenlijk zijn het dus gewoon hoertjes. Zij wonen in een pand op een kwartiertje lopen van de saunaclub.

Vaak zie ik de blondjes (de meeste saunaclub-vermaak-ladies zijn geblondeerd of van nature blond) naar hun werk lopen, meestal met z’n tweeën. Ik ben er tijdens een korte wandeling wel eens eentje tegengekomen, toevallig een brunette. Ze keek me heel verleidelijk aan, zoals vrouwen op straat normaal geschreven nooit naar me (zouden) kijken. Het zal wel beroepsdeformatie zijn geweest van haar. Van iemand die ook buiten werktijd zo naar mannen lonkt, denk je automatisch dat ze geen hekel heeft aan haar (blow)job, er van nature wel pap van lust en dat dit werk op haar lijf is geschreven. Maar de gedachte dat er al zoveel (vieze) kerels in haar zijn geweest en haar mond al zoveel lullen hebben afgezogen, vind ik als poep van een ander op de toiletbril.

Wanneer ik zulke dames zie, denk ik van allerlei dingen door elkaar. Ik denk dan dat ze lekker geil en voor alles in zijn (weliswaar tegen grove betaling), maar ik denk tegelijkertijd dingen als: ‘Het zal je dochter maar wezen’, ‘voelen zij zichzelf niet vies?’ en ‘walgen zij niet van hun klanten en van mannen in het algemeen?’

Mijn linkerhersenhelft denkt dus met mijn geweten en verstandelijk, mijn rechterhersenhelft denkt met mijn pik en lustgevoelens. Maar ik denk dan vooral: ‘Wat moeten die meiden een fijngestampte kut hebben! Die hebben toch puree van onder? Dat schaambot moet toch helemaal bot zijn?’ Enerzijds oefenen zulke dames een zekere aantrekkingskracht op me uit (ook ik ben en blijf een vent), anderzijds walg ik van ze. Bovendien kunnen ze me niet bieden wat ik een voorwaarde vind voor intiem contact: werkelijke interesse, werkelijke lust, tederheid en vriendschappelijkheid.

Het is me trouwens opgevallen dat de geilheid groter is met witte matras-overtrekken en witte lakens op het bed dan bij bijvoorbeeld grijze of zwarte. Kleur heeft toch een bepaalde invloed op mensen. Meer (Europese en Noord-Amerikaanse) mannen geilen op vrouwen met licht dan op vrouwen met donker haar. Witte overtrekken en lakens zien er schoner, maagdelijker en daardoor verleidelijker uit, misschien is dat het. Het zal op de een of andere manier wel met een bepaalde associatie te maken hebben waar we ons lang niet altijd bewust van zijn. Zo is het vaak.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

