De hardloopster

Ik liep in de supermarkt achter de hardloopster aan

Kon haar niet bijbenen en dus geen toenadering zoeken

Ze keek wel mijn kant op maar zag mij niet staan

De jogster rende langs de schappen en pakte mee een pak kokoskoeken

In haar korte sportbroekje zag ze er enorm ‘koekjesachtig’ uit

Wat had ik bij de koffiehoek graag een hap van haar genomen

Zo’n sportieve vrouw in je bed is nog veel gezonder dan het vitaminerijkste fruit!

Voor ik het wist, was ze weer de winkel uit en liet ze me achter met natte dagdromen…

© Roland Danckaert

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

