Sexy maar preuts

Soms snap je als man helemaal niks van vrouwen. Sommige wijven doen net alsof je ze met drie pikken tegelijk hebt verkracht als je hen een compliment maakt, bijvoorbeeld met hun mooie voornaam. ‘Afstand houden’ gillen ze dan met hun lichaamstaal om je voortaan te negeren. Vrouwen zijn tegenwoordig zo wantrouwend!

Dan denken ze meteen dat je met ze naar bed wilt. Dat is ook zo, maar moeten ze dan reageren alsof je je schuldig hebt gemaakt aan ongewenste intimiteiten? Oké, ik begrijp dat alles te veel is als iemand iets van je lijkt te willen en jij wilt niets van die persoon, althans niets op dat ene vlak. Maar dan kun je toch wel een beetje fatsoenlijk reageren? Niet iedere man is een aanrander, hoor! Niet iedere man zal je na het maken van een compliment blijven stalken. Er zijn ook nog zat kerels die heel goed aanvoelen hoe ver ze kunnen gaan en hoe ver de vrouw wilt gaan. We zijn niet allemaal sekscriminelen!

En dan zijn er van die meisjes en vrouwen die in een hotpants over de openbare weg lopen of fietsen en die dan met een gezicht dat op oorlog staat naar je kijken als ze zien dat je naar ze kijkt. Trek dat sexy broekje dan niet aan, trut! Ja, ik begrijp dat die make up-junks dat tekort aan katoen aantrekken, omdat ze zichzelf mooi vinden en indruk willen maken op die ene leuke jongen op wie ze verliefd zijn, maar hey, dan trek je dat geile sportbroekje maar aan als je met hem een op een zit te chatten en niet gewoon op straat en in het openbare leven! Je kan andere mannen niet kwalijk nemen dat ze naar je heerlijke poten gluren! Verplaats je eens in ons, kut! Stel je eens voor dat je zelf zo’n testosteronraket was! Dan piepte je wel anders, zeef! Nee, niet teef, maar zeef! Een zeef is een teef met allemaal gaten waar de logica doorheen sijpelt en waarin de prut blijft hangen.

Trouwens, als een man zoals ik naar je sexy benen kijkt, doe dan niet alsof ik je aan het aflebberen ben. Ik kijk gewoon, ja! Mag ik?! Ik snap dat je alleen gezien wilt worden door die hot sport, maar dan moet je er  tussen al die andere mensen niet bij gaan lopen als een amateurhoer. En dan zeg je wat over die meisjes met een hoofddoek. Nou, als ik je vader was, dan trok ik een hoofddoek van zo’n moslima-hoofd en bond het om jouw billen en vulva. Ik vind het geil om je in je hotpants te zien lopen, maar niet als je mijn dochter was.

Maar waar het om gaat: als je niet wilt dat andere mannen vanachter het autoraam een steelse blik op je werpen, trek dan godverdomme een boerka aan en kijk me niet aan alsof ik mijn beslagen tong in je kut heb gestopt, onaangekondigd en ongevraagd! Niet zo agressief, mens! Vrouwen lijken in toenemende mate adrenalinemonsters.

Niet alle mannen kijken te overdreven en te lang naar je. Er zijn ook mannen die gewoon even hun ogen niet van je kunnen afhouden en dan alweer worden afgeleid door een ander stel blote benen, door een reclamebord van BurgerKing, een vette auto op de weg of een gedachte over voetbal.

Ik snap echt niet waarom die meisjes zo bloot over straat gaan. Als je zo eenkennig en zo preuts bent, kleed je dan niet zo, wannabe mannequin! Ik snap dat je niet vrolijk wordt van de geile blikken van te oude en lelijke mannen, maar het ontgaat je ook wel allemaal niet, hé? Je bent constant bezig met te kijken of mensen naar je kijken. Als een knappe jongen kijkt, dan lach je of doe je quasi ongeïnteresseerd, maar wanneer zo’n ouwe, dikke, grijze lul als ik kijkt, dan vuur je met je ogen atoombommen af. Doe dan net alsof je me niet ziet en mijn blik niet op je radar hebt. Maar doe niet alsof ik al je spaargeld van je rekening heb gehaald en daarvan je moeder mee naar een parenclub meeneem, met de vraag of jij ook mee zou willen.

Ziek? Wie is nou ziek? Jij of ik? Of misschien wel wij allebei. Allicht iedereen. Als niet volmaakt of menselijk ziek is, dan is iedereen ziek. Ja toch? Nou, wees maar niet bang. Mijn blikken op je sexy benen en/of leuke snoetje zijn slechts kort, bewonderend en onschuldig. Ik heb nog nooit een verkrachting-fantasie of -neiging gehad. Wees maar niet bang. Mijn blikken zijn als het ware een complimentje. Ik zoek verder toch geen contact met je en ik blijf toch niet urenlang met open mond naar je staren?

Ik zal niet beweren dat je mannen uitdaagt door je zo te kleden, maar indirect verleid je ze wel en roep je al die blikken over jezelf af door er zo bij te lopen. Dat krijg je ervan als je je blote kont niet bewaart voor die ene ware…

Jij vindt die hotpants misschien gewoon mooi (omdat je je benen zo mooi vindt). Maar een hotpants IS ook sexy en prikkelend voor mannen (en lesbische vrouwen). Realiseer je dat! En doe niet zo nijdig en moeilijk als dan toch mannen naar je kijken. Negeer het of zie er de lol van in. Het wordt pas erg als iemand je lastig gaat vallen. Relax! Keep it cool in your hotpants!

http://www.rolanddanckaert.bloggertje.nl

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

