De seks-stewardess

Via de media kwam vandaag het nieuwsbericht tot me over een stewardess van Transavia – ook wel Transvulva genoemd – die in de cockpit, crew-ruimte en onderweg-hotels seks zou hebben gehad met collega’s. Voor haar was vreemdgaan de normaalste zaak van de wereld. De stewardess combineerde haar hobby met haar werk. Ze maakte werk van haar hobby!

De ‘traycatwoman’ heeft over deze seks-escapades een dagboek bijgehouden. Haar man heeft dit erotische journaal gevonden en wil het naar buiten brengen en dus (s)exploiteren, de deugniet! Hij wil dus haar vuile strings alsook de vuile boxershort van de getrouwde piloten buiten hangen. De stewardess heeft hier lucht van gekregen en kreeg het daar weer zo benauwd van dat ze een kort geding (tuurlijk, ze houdt van vluggertjes!) tegen haar echtgenoot heeft aangespannen.

Ik geloof dat we hier kunnen spreken van een stewarUNdress! Sex in the sky is (not) the limit for this pussy! De cabine-serveerster heeft in elk geval hoogtepunten beleefd die je skyhigh zou mogen noemen! Tijdens een vlucht van 1 uur en 10 minuten zou deze ‘femme anaal’ zich zeven keer hebben laten ‘orgastreren’. Die vlucht zou ze de 7Up hebben genoemd in haar dagboek.

Transavia heeft dus haar eigen sexgate! Hippe gasten!

De luchtvaartmaatschappij steunt haar eigen amateurhoer en heeft benadrukt dat de veiligheid van de passagiers tijdens de ‘sexcapades’ nooit in het (kort) geding is geweest. Dat geloof ik gerust, want die stewardess weet wel hoe ze zo’n stuurknuppel moet bedienen en naar zich toe moet trekken als het hoogste punt bereikt moet worden!

Wel geil natuurlijk, zo’n nymfomane in uniform (die geilt op mannen in uniform en met pilotenbril)! Voortaan als ik met Transavia reis, trek ik ook mijn beste pilotenpak aan uit de carnavalswinkel en dan maar hopen dat deze stewardess dienst heeft en me een aangename vlucht bezorgt. Ik denk dat haar populariteit onder mannelijke reizigers een vlucht zal nemen!

Van een vriend heb ik eens gehoord dat het hele toestel kon meegenieten van het orgasme van een Transavia-stewardess die in de cockpit (toepasselijke naam!) de liefde bedreef met de piloot én zijn copiloot, tegelijkertijd. Ik geloof dat de purser zolang het toestel in de gaten hield.

Per ongeluk hadden ze de intercom aangezet, zodat iedereen kon meegenieten van het ultieme seksgenot.

De toeristen in het vliegtuig bleven nochtans op het stewardessen-knopje drukken, omdat ze dorst hadden, en zij vanuit de cockpit maar roepen ‘ik kom, ik kom, ik kom!’ Zij leste haar dorst overigens met de volle melk van de piloot, terwijl ze ook in haar poepgat werd gespoten door de coïtuspiloot. Lekker ordin-air!

http://www.rolanddanckaert.nl

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

