Een kind wil niks worden

‘Hier begint de reis van je leven’, luidt de slogan van een beroepsopleiding. Alsof je niet op levensreis bent als je niet studeert, alsof je niet al iemand bent voordat je gaat studeren en een beroep gaat uitoefenen.

Als kind en als puber wilde en eigenlijk nog steeds wil ik helemaal niet deelnemen aan die kut-maatschappij. Ik wil gewoon lekker mezelf kunnen zijn en met rust gelaten worden. Wat dat betreft heb ik het goed voor elkaar als bloggende huisman zonder banden met uitkeringsinstanties en dergelijke. Ik schrijf wat ik wil en ik kan als huishouder iets betekenen voor de mensen die me echt dierbaar zijn. Rot op met je kut-maatschappij met al haar dwang, eisen en verplichtingen!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

