He can’t get no satisfaction

I can’t no satisfaction, zong Mick Jagger ooit, u weet wel, die zingende kut, die afgelebberde kop met pruilende schaamlippen, die lelijke wannabe transgender van de Rolling Stoned. Welnu, dat hij maar niet bevredigd raakt, is te merken, want de initialengenoot van Michael Jackson is op 73-jarige leeftijd voor de achtste keer vader geworden. Mick heeft in bed nog steeds het Muschispitzengefühl (seksuele variant van het fingerspitzengefühl), want hij had zijn 44 jaar jongere ballerina Melanie – “tutu, ik val op oude, stinkend rijke mannen die mijn opa hadden kunnen zijn” – een jaar na de zelfmoord van zijn vorige vriendin bezwangerd. De een haar dood, is de ander haar kind van Micky.

De frontman van de meest overschatte band aller tijden was al grootvader toen hij voor de achtste keer aan het kraambed stond van zijn zoveelste ‘delivery box’. Jagger maakt meer kinderen dan hits! Maar ja, meestal noemen artiesten hun door hen geschreven liedjes hun kinderen. Hoe noemt Micky zijn nakomelingen dan? Liedjes? Hits? The product of songwriting?

Op je 73ste nog vader worden… Ik ben bijna 50 en krijg hem al tien jaar niet meer omhoog! Maar ja, ik heb geen muziekoptredens en jonge vriendinnen die me jong houden, dat scheelt een pik in een kut.

Ik kan er niks aan doen, maar ik heb die M.J. altijd een enorme eikel gevonden. Dat vinden al zijn ex-vriendinnen trouwens ook. En zijn huidige meisje komt ook nog wel aan de beurt. Mick heeft gewoon het talent om vrouwtjes te strikken die op de verkeerde mannen vallen…

Als ik hem weer eens zie optreden met die schaamlippen-bek van hem, kan ik maar één ding denken: ‘Daar moet een piemel in!’

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

