Onthoofding bij massage

De massagebanken van tegenwoordig hebben vrijwel allemaal een gat bij het hoofdeinde. Een gat waar je je neus doorheen kan steken, zodat je kan ademen en je hoofd niet hoeft te draaien, teneinde te voorkomen dat je tijdens de kneedbeurt met acute ademnood en een whiplash moet worden afgevoerd per brancard.

De massagebank van Lisa, de masseuse, had ook een gat. Een gat waar ik in bleef steken met mijn ronde pakhuis vol hersenen en losse steekjes. Ik kreeg mijn hoofd niet meer uit dat gat, iets wat me drie jaar geleden ook al eens was overkomen, maar dan tijdens het beffen van de postbode die me iedere dag hete gevoelens bezorgde. Toen is die postbode met mij tussen haar benen en ik op m’n knieën hulp gaan vragen bij een sterke buurman die mij uit haar gat trok, maar mij daarbij scalpeerde. Haar kut had plotseling een Elvis-kuif.

Ditmaal trok Lisa keihard aan mijn benen aan het voeteneinde van de massagetafel, terwijl ik van haar een konijntjesmond moest trekken zodat mijn bolle wangen minder vol zouden zijn. Lisa – thans 94 jaar oud – is wereldkampioen touwtrekken geweest en ook ditmaal trok ze aan het langste eind. Ze trok zo hard, dat ik werd onthoofd.

Ik tik dit nu dan ook als een kip zonder kop.

De brandweer heeft mijn hoofd uit de massagetafel moeten zagen.

Morgen komt een bouwkundig patholoog mijn hoofd weer op mijn nek zetten, met daglijm in plaats van met secondelijm.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

