Roddelnichten

Bij hoge uitzondering keek ik naar het programma Shownieuws op SBS6, de zender voor de minst begaafde mensen (op andere tv-kanalen stem ik eigenlijk nooit af). En daar zaten ze aan de desk van de roddelrubriek: drie parmantige succes-homo’s: Victor, Evert en een jongensachtige man wiens naam ik nooit kan onthouden, maar ik geloof dat hij Klaas heet. Of zo.

Drie homo’s op een rij. Roddelnichten. Het lijkt wel de titel van een gezelschapsspel!

Ik vroeg me af of homo’s meer en liever roddelen dan andere mensen en zo ja, hoe komt dat? Is dit te wijten aan hun overvloed aan vrouwelijke hormonen? Maar wacht eens even: als er een man is die belast is met vrouwelijke genen dan ben ik het wel! Oh ja, klopt, ik heb voor de roddelmagazines geschreven. Betekent dit dat ik nog meer op mannen val en verlang naar het geven van een pijpbeurt en het van achteren genomen worden dan ik wist? Freud wroet in mijn onderbewustzijn!

En trouwens… Victor, Evert en die pseudo-Klaas zijn niet de meest verwijfde relnichten die je maar kunt vinden. Zo vrouwelijk zijn zij nou ook weer niet. Ik vermoed dat ik vrouwelijker ben aangelegd, hetgeen bijvoorbeeld blijkt uit het feit dat ik tampons draag (in mijn reet dan wel), alsmede maandverband (niet in of onder mijn kont, maar bij het lekkende kruis). En ik heb vaker gesolliciteerd als draagmoeder bij een instelling voor mama’s die niet kunnen lopen.

Ik geloof niet dat dit stukje ergens toe leidt. Het punt dat ik wilde maken over roddelzieke homo’s komt niet echt van de grond en kan ik niet goed onderbouwen (nu is dat bij roddelen ook niet nodig of zelfs de bedoeling) en veel verder kom ik niet dan dat het me opviel dat het een homo-feestje is, dat roddelen bij SBS6. Niet alleen zat er een trio anaalridders aan de presentatietafel, maar ze berichtten ook nog eens het meest uitvoerig over andere homo’s (sterren), zoals Carlo Boszhard en Peter Jan Rens. Laatstgenoemde is nog niet uit de kast of Cactus van een Frans automerk gekomen, maar als hij lang genoeg door blijft realitysoapen, dan komt dat er vanzelf wel een keer van, al was het maar voor de kijkcijfers…

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

