Ontdooide hitte

Hoe vaak ben ik wel al niet uit de as herrezen?

Herrezen om toch weer opnieuw opgebrand te raken?

Raken doen de vlammen van het hellevuur en heilige vuur elkaar.

Elkaar gelukkig maken, heeft ook een beetje de geluksfactor nodig.

Nodig heb ik wat ik nooit zal kunnen krijgen, of behouden.

Behouden is de vaart op deze moordzuchtige zee nooit geweest.

Geweest ben ik er, reeds lang voordat ik moet vertrekken.

Vertrekken zal ik hier zonder premie.

Oprotpremie betalen, dat heb ik wel al vaak gedaan…

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

