Kinderuitspraken

“Het is hier zo ouderwets. Het is hier meer van jullie tijd, mama!”

“Wil je echt kleuterleider worden, papa? Maar kleuters knutselen en tekenen mooier en beter dan jij!”

“Papa, al je voorspellingen komen NIET uit. Je bent niet helderziend, maar troebelziend!”

“Laat me nog even slapen, ik ben pas wakker!”

“Mama, ik heb geknoeid op mijn broek en die vlek gaat er maar niet uit. Kun je dat bij de verzekering opgeven, zodat ik een nieuwe kan kopen?”

“Papa, ik vind je leuker als je niet leuk probeert te zijn!”

“Nee, ik hoef die banaan niet. Ik heb al fruit gehad: vruchtensap.”

“Wanneer eten we weer eens friet? Ja, ik weet dat we gisteren nog patat hebben gehad, maar dat lijkt alweer zo lang geleden!”

“Hier zijn de melk en suiker, mama. De koffie moet je zelf zetten…”

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

