Mies Bouwman

Bij oud-tv-presentatrice Mies Bouwman – ik zag haar gisteravond in het tv-programma ‘De Wereld Draait Door’ – twijfel ik steevast of ze op de kijkbuis wel echt zo naturel is als bijna iedereen zegt. Ik heb namelijk altijd en steeds meer het gevoel dat ze heel erg goed een tv-persoonlijkheid acteert, dat ze op uitmuntende wijze Mies-de-tv-vrouw speelt. Of praat en doet ze thuis precies zo? Ik kan het me niet voorstellen. Op tv komt ze op mij over als een toneelspeelster, maar wel een heel goede.

Mies heeft beslist een bepaalde charme en charisma plus het tv-vak in haar DNA zitten, maar ik constateer toch ook altijd wel egocentrische, bijkans narcistische en dominante trekjes.

Mevrouw Bouwman blijft voor mij toch MIESSCHIEN…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

