Van alles cabaret

Bondscoach Dick Advocaat schijnt alweer te overwegen om Oranje in de steek te laten, vanwege een betere aanbieding als dwerg in het Russisch staatscircus en als tester van speeltuintoestellen in Californië. De Kleine Generaal verdient thans de bijnaam: De Grote Deserteur. Zodra Dickie meer geld ruikt, trekt hij zijn zeven millimeter-laarsjes aan en zet hij het op een driftig drafje.

Als hij toch bij Oranje mocht blijven – bijvoorbeeld omdat de KNVB hem belooft zijn uitvaart te betalen – dan wordt het alsnog niks. Die samenwerking met Ruud Gullit, dat gaat ook niet werken. Die twee zijn té verschillend. Dat is niet Advocaat met slagroom maar Advocaat met een Atoombom! Dat gaat knallen! Gullit is toch ook een assistent die verlangt dat zijn baas hem assisteert?! Nou dan! Twee kapiteins op een schip dat gaat al niet, laat staan op een zinkend schip als Oranje. Oranje boven? Oranje kopje onder!

Klaas-Jan Huntelaar keert terug bij Ajax, zowat de enige club die nog aantrekkelijk en aanvallend wilt voetballen. De nummer 9 heeft zich zogenaamd verzoend met een rol als invaller achter Dolberg, maar Huntelaar heeft sambal gesmeerd op zijn zoenlippen, daar kun je donder op zeggen. Donder!

Echt, ik kan je nu al zeggen dat die Huntelaar er alles aan gaat doen om zijn concurrent te ontregelen en dat hij gaat muiten zodra hij drie wedstrijden achter elkaar niet mag invallen. Huntelaar gaat dan voor de dug-out liggen janken met de benen omhoog. Als hij niet vaak genoeg mag spelen, dan reageert de spits met de grote voortanden als door een bij gestoken en maakt hij er een wespennest en een slangenkuil ineen van waardoor iedereen op spitsroeden zal lopen binnen de ArenA. Als coach Peter Bosz verstandig is, dan vertrekt hij lekker naar BVB Dortmund, tenzij hij zin heeft in een Grieks drama in de ArenA, hoezeer dat ook bij Ajax – oorspronkelijk een Griekse oorlogsheld – past.

En dan Donald Trump. Hij stapt uit het klimaatakkoord. Maar deze man is zelf een wandelende klimaatbedreiging. Hij verslechtert het politieke, economische en sociale klimaat in heel de wereld, deze beroeps-Twitteraar. Bij iedere ademteug die hij uitblaast, leven we met z’n allen een dag korter. Trouwens, hoe komt het toch dat rechts-populistische leiders behalve afstotelijk en lelijk zo verzot zijn op Twitteren? Als notoire saunagast heb ik ervaren dat volkse, onbeschaafde types meestal urenlang in het bubbelbad rondhangen. Waarom weet ik niet. En rechtse populisten Twitteren graag. Onverklaarbaar. En hoe komt het dat rechtse populisten er altijd uitzien alsof ze door de waanzin en de gekte zijn verwekt? Er is ook altijd iets met hun haar. Blijkbaar zegt iemands kapsel toch meer over zijn/haar geweten, inborst en empathie dan alle biologen en psychologen konden bevroeden.

Verdorie, dit stukje is bepaald geen dijenkletser, terwijl ik cabaret had beloofd. Maar ik ben een ex-roddeljournalist en die beloven wel vaker meer in de kop van een artikel dan ze in de tekst kunnen waarmaken. Ik heb gewoon geen goede grap op voorraad liggen en er borrelt er ook geen spontaan in me op, ondanks de Jonge Klare die ik al schrijvende aan het drinken ben. Maar ik vond dat ik de laatste weken veel serieuze stukken had vervaardigd en dat het weer eens tijd was voor wat luchtigs (met deze hoge temperaturen wel zo toepasselijk), maar het valt me zwaar om iets luchtigs te bedenken. Misschien, omdat het zo benauwd is in huis.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te bloggen, ik heb zin om te flirten en erotische avonturen te beleven met volslagen onbekenden. Ik ben heel gelukkig getrouwd, hoor. Nou ja, ik ben in elk geval getrouwd. Maar ik ben eigenlijk een casanova, het komt er alleen nog niet zo uit en nog niet zo van. Er zijn ook zo weinig beschikbare dames en leuke jongens! De hele wereld lijkt geen enkele behoefte te hebben aan mij en aan seks met mij! Zelfs mijn vrouw hoort daar bij! Frustrerend, hoor!

Gisteren hoorde ik dat Roy en Rory zijn gescheiden tijdens hun huwelijksnacht. Ze kregen na het huwelijksfeest, op de hotelkamer, ruzie over de roze ovenwanten die Roy had gekregen van zijn lesbische vader. Rory wilde die dingen in het hotel achterlaten en Roy wilde dat zij die krengen zou aantrekken aan haar voeten en hem dan daarmee zou aftrekken. Maar dat wilde ze niet. Toen is Roy kwaad de hotelkamer uit gelopen in zijn nachtjapon en is hij zo aan de bar van het hotel gaan zitten en heeft hij achter een whiskey een grietje van 19 jaar opgepikt met wie hij naar ZIJN kamer is gegaan, de honeymoon-suite. Rory moest vanaf de bank toekijken (en kwam voor het eerst van haar leven spontaan klaar).

Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik geil wel een beetje op van die vieze spelletjes in bed. Dat zij zichzelf vingert, ook anaal, en dat ik dan haar vinger aflik. Gore dingen vind ik het lekkerste in bed, maar dan moet die ander er wel erg voor in zijn. Er is niks aan als je drie uur aan haar kop moet zeuren om haar masturbatievinger te mogen aflikken en dat ze dan kijkt – als je daarmee bezig bent – alsof je aan een hondenpoep-lolly likt.

Maar misschien bent u gewoon niet zo pervers of niet zo gefrustreerd als ik. Ik kan best romantisch zijn, hoor. Maar dan moet ik wel eerst seksueel helemaal bevredigd zijn. De seks gaat voor, de driften dringen voor. Die ontlading moet er eerst zijn, en dan heb ik de rust en de tijd en zin om lief en leuk te doen en strandwandelingen te maken. Maar eerst moet die seksuele energie eruit.

Het spijt me dat ik mezelf niet erg boot geef. Volgende keer zal ik wat openhartiger zijn. Misschien net zo openhartig als de Libanese schrijfster Joumana Haddad wier boek ‘Hoe ik Sheherazade heb vermoord’ (2010/2011) ik thans aan het lezen ben. Een heel moedige, uitgesproken en mooie Arabische vrouw die in het hol van de leeuw erotische (en andersoortige) gedichten schrijft en een seks-glossy uitgeeft. Zulke Arabische vrouwen bestaan er ook, hoor! Zij vechten voor de rechten en vrijheid van de (Arabische) vrouw. Ik ga me ooit verkleden in een boerka en dan ga ik naar een Turkse of Marokkaanse moskee en dan ga ik net doen alsof ik mezelf onder dat zwarte gewaad bevredig. Een potloodventer in een boerka, leuk! Ik ben immer(s) solidair met Joumana Haddad!

Ik heb een pishekel aan burgerlijkheid, hypocrisie en doe-maar-normaal-dan… aan van die dorpse vreugdeloze types die de buurtkat van hun gazon jagen, nog nooit een moslim hebben gesproken en op vakantie gaan met hun fuck-caravan en lekker op de PVV stemmen, omdat ome Geert zou zeggen wat niemand durft te zeggen maar wat zogenaamd iedereen vindt…

Soms lijkt het hier ook wel Beirut, maar dan meer een geweldloze oorlog. Ik woon hier, maar zal me hier nooit thuis voelen, net zo min als Joumana in Libanon. Net als zij voel ik me vooral thuis in mijn eigen hoofd… Daar en daar alleen zijn de optimale vrijheid en de afwezigheid van taboes.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

